Sinch on digitaalisen viestinnän ja mobiiliviestinnän yritys, joka tarjoaa palveluja, tuotteita ja ratkaisuja, jotka yhdistävät yritykset asiakkaisiinsa eri kanavissa. Yhtiö tarjoaa muun muassa tekstiviestipalveluja, MMS:ää, WhatsAppia, Facebook Messengeriä ja Instagramia, jotka voidaan integroida sen API-rajapinnan kautta, jolloin yritykset voivat ylläpitää kaikkikanavaisia keskusteluja asiakkaiden kanssa yhden integraation avulla.
Ne tarjoavat myös tekstiviestien todentamispalveluja asiakasjärjestelmien turvaamiseksi, konversiolukujen parantamiseksi ja vaihtuvuuden vähentämiseksi. Käyttötapaukset vaihtelevat viestien lähettämisestä kaikissa mobiilikanavissa, asiakkaiden kanssa käytävistä reaaliaikaisista keskusteluista asiakastuen ja -tyytyväisyyden parantamiseen.
Viestien lisäksi Sinch tarjoaa puhe- ja videopalveluja, sähköpostia, numeroita ja yhteyksiä, todentamis- ja sovelluspalveluja. Yhtiö osti Pathwiren lisätäkseen tarjontaansa vankat sähköpostipalvelut, mukaan lukien Mailgunin, Mailjetin ja Email on Acidin työkalut ja API:t, jotka yhdessä lähettävät yli 250 miljardia sähköpostia vuodessa.
Sinchin pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa, ja sillä on toimistoja eri puolilla maailmaa, kuten Atlantassa, Yhdysvalloissa ja Singaporessa. Sinch palvelee monenlaisia toimialoja ja liiketoiminnan tarpeita, ja sillä on kumppanuuksia joidenkin maailman johtavien yritysten, kuten Microsoftin, Lyftin ja Dellin kanssa.
Kaikki arvostelut
Arvostelujen määrä 0
Kiitos arvostelun lähettämisestä!