Miinto on verkkosivujensa mukaan nopeasti kasvava eurooppalainen verkkomuotialusta, jonka tavoitteena on tarjota mahdollisimman asiakaskeskeinen muotikokemus. Koulukavereiden vuonna 2009 perustaman yrityksen tehtävänä on yhdistää muotitietoiset kuluttajat maailman parhaisiin putiikkeihin ja tuotemerkkeihin tarjoamalla laajan valikoiman premium- ja luksusluokan tuotemerkkejä sekä huolellisesti valikoituja paikallisia tuotemerkkejä, jotka on räätälöity kunkin yksilön makuun ja tarpeisiin. Jokainen alustalta löytyvä tuote valitaan ja lähetetään huolellisesti maailman johtavista muotiputiikeista, ja näin osa maailman parhaiten pukeutuneista ihmisistä on sen liiketoimintamallin ytimessä. Perustamisestaan lähtien yritys on pyrkinyt yhdistämään vaativat asiakkaat maailman hienoimpiin tuotemerkkeihin ja putiikkeihin. Miinton ainutlaatuisen liiketoimintamallin tavoitteena on auttaa perinteisiä putiikkeja menestymään digitaalisella aikakaudella. Se valitsee huolellisesti putiikkikumppanit, jotka tarjoavat asiakkailleen laajan valikoiman premium-, luksus- ja paikallisesti valmistettuja tuotemerkkejä. Vastuullisempaan muotityöhön pyrkiessään Miinto käyttää olemassa olevaa markkinavarastoa, mikä vähentää tarpeetonta tuotantoa. Miinto on myös integroinut The Vintage Bar -yhteisön hallinnoiman käytetyn muodin markkinapaikan, mikä korostaa entisestään sen sitoutumista käytettyyn muotiin. Lisäksi Miinton valtava valikoima naisten, miesten, lasten, urheiluvaatteita ja asusteita yli 2 000 eri merkiltä eri puolilta Eurooppaa, mukaan lukien luksusmerkit, kuten Balenciaga, Gucci, Prada ja monet paikalliset merkit, on tehnyt siitä yhden Euroopan suurimmista verkkomuotiportaaleista.
Kaikki arvostelut
Arvostelujen määrä 1 Arvostelu:10 Kivoja vaatteita hyvään hintaan. Hyvät vaatteet hyviin tarjouksiin, rakastan tilaamista täältä ja voin puhua Miinton palvelusta ja tuotteista vain myönteisesti.
0
0 Olet jo äänestänyt!
Kiitos arvostelun lähettämisestä!Helena