1.4/5
KESKIARVOLUOKITUS: 2.7/10
(24 arvostelua)

Kaikki arvostelut

    Arvostelujen määrä 23
  1. Arvostelu:

    2
    Erittäin huonoa asiakaspalvelua
    Tilasin mikroskopin. Siinä oli linssi viallinen, puolet harmaan peitossa. Tein siitä valituksen. Lähetin ja sain vastauksen 14 sähköpostiin. Vastaukset, ihan viimeisimpäänkin sähköpostiini, osoittivat että kukaan henkilö ei ollut lukenut yhtäkään kirjoitustani. Minulle kyllä luvattiin 10 % alennus ja vielä 10% alennusta seuraavasta tuotteesta. Korvauksella minua yritettiin lahjoa hyväksymään viallinen tuote. Kun ilmoitin etten korvauksia halua sain vastauksen että Minun pikkuiseni joutuu tässä vaiheessa ilmoittamaan ettei pysty tarjoamaan enempää apua ja että he ovat tehneet kaikkensa tukeaksensa minua parhaalla mahdollisella tavalla. Olisi varmaan auttanut jos joku olisi vaivautunut lukemaan viestini. En todellakaan koskaan enää tilaa siitä nettikaupasta yhtään tuotetta ja kehotan kaikkia varomaan siitä firmaa. Ei ansaitse yhtään tähteä.
    1

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  2. Arvostelu:

    2
    Huijattu
    Älä tilaa täältä. Paketin saapuminen kesti kuukauden ja tuote ihan onneton laadultaan, eikä mitään käyttöohjeita ym. mukana. Palautus Hollantiin maksoi 23€ ja se jää asiakkaan maksettavaksi. Asiakaspalvelu vastailee ohi kysymysten, onnetonta touhua.
    3

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  3. Arvostelu:

    2
    Kuluttaja suoja
    Näistä asioista voi tehdä ilmoituksen Euroopan kuluttajasuojaan. Mikäli toimitus viivästyy / ei tule ollenkaan. + laskua ei poisteta / hyvitetä.
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  4. Arvostelu:

    2
    Tullimaksujen selvitys
    Huijari firma. Tullimaksut lupasivat maksaa, kaikki kuitit lähetetty. Mutta tyhjänpäiväisiä sähköposteja vaan tulee. Maksua ei kyllä tule.
    Olkaa varovaisia, siitähän varoittaa jo F-Securekin.
    Ei kannata olla missään tekemisissä tämän kanssa.
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  5. Arvostelu:

    2
    Huijarifirma
    Älkää vaan tilatko täältä! Menin tilaamaan tuotteita joita en saanut mutta lasku on maksettava. Kuluttaja asiamies on neuvoton kun kiinalainen romufirma. Heille ei voi soittaa (numero ei oikeasti käytössä) ja sähköposteihin vastaa robotti joten asioita ei pysty selvittämään.
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  6. Arvostelu:

    2
    Pop game
    Tilasin pop game -konsolin joululahjaksi ja siinä kesti virta paristoilla päivän. Kolmesti vaihdettiin paristot kunnes laite sanoi melkein heti,että virta lopussa..
    Asiakaspalvelija ilmeisesti käytti kääntäjää kun vastaili ja hänen mielestään tuotteessa ei ole vikaa. Noh Kiinan krääsää,mutta onneksi samantyyppisiä löytyy Normaalista paljon halvemmalla!
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  7. Arvostelu:

    2
    Laskua ei poisteta
    Tuotteen tulla kesti 1.5 kk. Epämääräisiä sähköposti vastauksia ja tuntuu olevan vain 1 sama henkilöä töissä. Laskua eivät poista, vaikka tuote palautettu. Hollanissa ilmeisesti toiminta, kuluttaja suoja ei voi mitään. Klarna ei voi mitään.
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  8. Arvostelu:

    6
    Joululahjoja kiinasta
    Tilasin lapsille askartelutarvikkeita ja yhden pelin. Tuotteet tuli noin viikossa kuten luvattiin. Tuotteet oli pakattu muovipussiin, joten pakkaukset olivat vähän kärsineet, mutta sisältö oli kunnossa. Kaikki tilatut tuotteet tuli. Verkkosivut antavat laadukkaamman kuvan tuotteista ja palautus on kallista. Tavarat tulevat tilausseurannan mukaan suoraan Kiinasta. Ihan toimivat tuotteet saatiin silti, mutta en tilaisi uudestaan. Asiakaspalvelusta kyselin lisätietoja ja sain pelkästään automaattivastauksia. Sain myös trustpilot-linkin arvostelua varten joka ei toiminut.
    0

    1

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  9. Arvostelu:

    6
    Tanssimatto
    Tilasin 17.11. tanssimaton, jonka toimitus luvattiin kotiovelle . Kyselin 14.12. tilauksen tilannetta, koska toimittajan sivujen mukaan se oli jo toimitettu minulle kotiin. Minua pyydettiin kyselemään naapureilta, josko paketti olisi päätynyt heille. 16.12. paketti kuitenkin ilmaantui 10 päivän hiljaiselon jälkeen taas Matkahuollon seurantaan Vantaalle. Maanantaina 18.12. sain ilmoituksen, että paketin voi noutaa Matkahuollon asiamieheltä Kempeleestä, josta kävin noutamassa sen. Tanssimatto laatikoineen oli pakattu ohueen muovipussiin. Maton oma pakkauslaatikko oli rutussa, mutta itse matto näyttäisi olevan kunnossa.
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
    1. Minulla kävi ihan samoin, paitsi tilaus kesti 1.5 kk. Nyt vihdoin tuli, mutta en uskaltanut hakea.. Seurannassa kävi samoin. Tilasin toisesta paikasta samanlaisen tuli viikossa
      2

      0

      Olet jo äänestänyt!

  10. Arvostelu:

    2
    Tuotteita puuttui
    Jättivät osan tuotteista toimittamatta, eivätkä hyvitä puuttuvia tuotteita. Puhelinasiakaspalvelu menee automaattiin ja chattiin vastaa selvästi botti. Huijausta koko yritys
    4

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  11. Arvostelu:

    2
    Tilaus ei koskaan saapunut ja rahoja ei suostuta palauttamaan
    1 tähti siitä, että sain toisen tilaamani tuotteen.
    Todella epäilyttävä nettikauppa, tuskin koskaan saan rahoja takaisin.
    Älä missään nimessä tilaa mitään.
    Huijaavat vielä, että ovat muka lähettäneet korvaavan tuotteen tilalle, mutta sellaisesta ei ole kuulunut seurantatunnusta tai mitään.
    4

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  12. Arvostelu:

    2
    Tuotteita ei lähetetty
    Sain tilaukselle seurantatunnuksen, jonka mukaan tilaus oli muka saapunut kohdemaahan. Lisäksi sain Matkahuollon seurantanumeron, mutta tuotetta ei ikinä luovutettu matkahuollolle kuljetettavaksi. Aina kysyttäessä ilmoittivat uudestaan ja uudestaan, että toimitus on viivästynyt. Lopulta pyysin perumaan koko homman, sillä en uskonut, että tuotteita on lähetetty ollenkaan. Sain google kääntäjällä käännetyn suomenkielisen vastauksen, jossa pyydettiin minua lopettamaan ensin ”riita” (ilmeisesti viitaten Klarnaan ilmoittamaani ongelmaan). Eivät siis suostuneet hyvittämään tilausta, mutta onneksi nyt kahden kuukauden venkslaamisen jälkeen Klarna perui kaupan – verkkokauppa itse ei olisi vieläkään suostunut hyvittämään tilausta.
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
    1. Sama kokemus on asiasta, lähetetty muka uudelleen..eivät suostuneet perumaan. Samat uhkailut myöa. Tilaus on tehty Marraskuun alussa
      0

      0

      Olet jo äänestänyt!

  13. Arvostelu:

    2
    Ala-arvoista
    Ei yhtäkään tähteä, luulin tilanneeni luotettavasta verkkokaupasta, nyt olen yli kuukauden taistellut , jotta minulle maksettaisiin ylimääräiset tulli-ja postikulut.
    Asiakaspalvelu ei toimi lainkaan, puhelin ohjaa Hollantiin. Täysin huijarifirma!
    3

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
  14. Arvostelu:

    2
    En suosittele
    Tilaamani tuote ei vastannut odotuksiani, oli ihan rihkamaa ja kaikenlisäksi erivärinen kuin tilasin. Palautin tuotteen ohjeiden mukaan ja maksoin siitä lystistä sievoisen summan.
    Opinpa ainakin etten tilaa ulkomaisista kaupoista mitään, ellen tarkista palautusehtoja!
    0

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
    1. Hei, olen hieman samassa tilanteessa. Saitko rahojasi koskaan takaisin kun teit asiakaspalautuksena? Pelkään, että en saa mitään takaisin jos koko firma on vain huijausta.
      1

      0

      Olet jo äänestänyt!

  15. Arvostelu:

    2
    Minun pikkuiseni
    Joululahjaksi tilatut tuotteet saapuivat ohueen muovipussiin pakattuna toisiinsa teipillä kiinnitettyinä. Lelun pahvipakkaus rikkoutuneena ja repaleisena. Maksoin ylimääräistä vakuuttaakseni ostokset, jotka huonosta pakkausta vasta johtuen ovat täysin kelvottomat lahjaksi annettavaksi. Asiakaspalvelu lähettää vain automaattivastauksen. En suosittele kenellekään. Yrityksen mainonta on myös erikoista, koska tuotteita oikeasti tilanneet eivät voi tehdä arvosteluja tuotteista yrityksen sivuille, jossa pelkästään hyviä arvosteluja runsaasti näkyvissä. Ei kerro koko tilannekuvaa.
    2

    0

    Olet jo äänestänyt!

    Vastaa
    1. Samanlainen kokemus

      Tilattu autoja syövä dinosaurus. Mainoskuvat ja teksti olivat mairittelevia, koska pojanpoika halusi kyseisen lelun niin pitihän se tilata. Ensinnäkin toimitusaika luvattoman pitkä. No paketti tuli vihdoinkin, päällyspakkaus oli jo sen näköinen että 😳 Laatikko oli aivan rutussa, jolloin heräsi epäilys mahtaako sisällys olla ehjä.
      Ihmeen kaupalla itse tuote oli ehjä, tosin ihan pilipali Kiinan tuote. Kirpputori tavaraa. Lelu maksoi hunajaa oikea arvo olisi varmaa 5€ nyt tosiaan yli 30€ ja oikea hinta mukamas yli 50€ Kuvissa oli myös paljon isomman näköinen kuin itse tuote. Olisko mainoskuviin tehty erillinen lelu. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tästä kaupasta mitään.

      0

      0

      Olet jo äänestänyt!

    2. Sama homma. Tilaus tuli yli kuukauden myöhässä ja paketti oli rikki ja laatikko lommoilla. Ei todellakaan voi antaa lahjaksi. Palautus maksaa melkein 30€. Asiakaspalvelu pahoittelee googlekäännetyllä viestillä ja tarjoaa 10% alennusta.
      0

      0

      Olet jo äänestänyt!

Kirjoita arvostelu

Sähköpostiosoitetta ja tilausnumeroa ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *:lla.

Hyväksyn käyttöehdot ja tietosuojakäytännön lähettämällä tämän arvostelun. Vakuutan myös, että minulla on ollut todellinen kokemus tästä yrityksestä.
Kiitos arvostelun lähettämisestä!

Minun Pikkuiseni

Minun Pikkuiseni on suomalainen verkkokauppa, joka on erikoistunut laajaan valikoimaan puisia opetusleluja, jotka on suunniteltu edistämään lasten luovaa ja älyllistä kasvua. Mottonaan korostaa leikin arvoa oppimisessa, ja Minun Pikkuiseni pyrkii tarjoamaan monipuolisen valikoiman stimuloivia leluja. Heidän verkkosivustonsa luokat vaihtelevat palapeleistä ja piirtämisestä vapaa-ajan aktiviteetteihin ja kylpyleluihin. Verkkosivuston merkittävä osa on kirjaimet ja laskutoimitukset -osio, joka osoittaa heidän sitoutumisensa lasten kognitiivisten taitojen parantamiseen.

Jaa tämä sivu

Arvostelut tästä yrityksestä

Täältä voit lukea aitoja arvosteluja muiden kokemuksista Minun Pikkuiseniista. Arvosana 2.7/10 perustuu 24 tarkistettuun arvosteluun, joiden keskiarvo on 1.35 tähteä 5:stä.

Lue lisää arvosteluja:

Kirjoitatko sinäkin arvostelun?

Suunnitteletko ryhtyväsi Minun Pikkuiseni:n asiakkaaksi, mutta haluaisitko ensin tietää, mitä muut ajattelevat? Täältä voit lukea riippumattomia arvosteluja Minun Pikkuiseni:stä, esimerkiksi palvelusta, palautuksista, alennuskoodeista tai asiakaspalvelusta. Nämä arvostelut ovat 100% riippumattomia ja ne on tarkistettu manuaalisesti. Näin saat selville, mitä todelliset asiakkaat ajattelevat.

Monet muiden osapuolten arviot antavat vääristyneen kuvan. Yritykset maksavat arvioista tai osapuolet haluavat kannustaa yrityksiä tekemään niin. Tämän vuoksi arviot voivat antaa epäoikeudenmukaisesti myönteisen tai päinvastoin kielteisen kuvan. Asiakkaana olet luonnollisesti kiinnostunut vain todellisista kokemuksista Minun Pikkuiseni:stä. Tarjoamme 100-prosenttisesti riippumattoman foorumin näitä arvosteluja varten. Täällä voit kirjoittaa arvostelun tai lukea Minun Pikkuiseni:stä.

Lue arvosteluja ja katso Minun Pikkuiseni

Minun Pikkuiseni

Jotta voimme tarjota sinulle parempaa palvelua, käytämme evästeitä ja vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla me ja kolmannet osapuolet voimme seurata internetkäyttäytymistäsi sivustollamme. Jos jatkat sivustomme selaamista, oletamme, että hyväksyt tämän. Haluatko tietää lisää? Lue tietosuojakäytäntömme.