AirHelp on järjestö, joka on erikoistunut lentomatkustajien oikeuksien puolustamiseen. Yritys kuvailee itseään maailman suurimmaksi lentokorvausyhtiöksi ja korostaa maailmanlaajuista läsnäoloaan ja kykyään auttaa erilaisissa lentoon liittyvissä pulmatilanteissa. AirHelp varmistaa, että matkustajat, jotka ovat kärsineet lentojen myöhästymisistä, peruutuksista, myöhästyneistä jatkoyhteyksistä ja muista matkalle aiheutuneista haitoista, saavat korvauksen kansainvälisten säännösten mukaisesti. AirHelpin liiketoimintamalli perustuu matkustajien korvausvaatimusprosessin yksinkertaistamiseen. Sen sijaan, että yksittäisten matkustajien olisi itse selvittävä korvausvaatimusten monimutkaisista vaiheista, joihin liittyy paljon paperityötä, neuvotteluja lentoyhtiöiden kanssa ja mahdollisia oikeudellisia haasteita, AirHelp hoitaa prosessin heidän puolestaan. Toimittamalla asiakirjansa verkossa matkustajat voivat säästää aikaa ja välttää tällaisiin korvausvaatimuksiin usein liittyvät monimutkaiset ongelmat. Heidän verkkosivustonsa mukaan he ottavat korvauksesta maksun vain, jos korvausvaatimus hyväksytään. AirHelp väittää auttaneensa 1,5 miljoonaa matkustajaa saamaan korvauksia, joihin heillä on oikeus. Heillä on 350 työntekijän tiimi ja oikeudellisten asiantuntijoiden verkosto yli 35 lainkäyttöalueella, ja he tarjoavat apua 18 kielellä.
Kaikki arvostelut
Arvostelujen määrä 0
Kiitos arvostelun lähettämisestä!