Vuonna 2015 Tukholmassa, Ruotsissa, perustettu Defunc on erikoistunut audiotuotteiden, kuten kuulokkeiden ja kaiuttimien, luomiseen. Tuotemerkin perustana on muotoilun ja toiminnallisuuden yhdistäminen, mikä näkyy sen nimessä (”design” + ”function” = Defunc). Defunc pyrkii yksinkertaistamaan kuluttajien audiotuotteiden valintaprosessia keskittymällä tarkoituksenmukaiseen muotoiluun ja selkeästi määriteltyihin tuotteiden toimintoihin. Yrityksen perusti yrittäjä Johan Wahlbäck, joka halusi helpottaa kuluttajien suunnistamista monimutkaisilla kuulokemarkkinoilla. Defuncin alkuperäiseen tuotevalikoimaan kuului neljä erilaista kuulokemallia, jotka oli suunniteltu tiettyihin käyttötarkoituksiin: MUSIIKKI, PUHUMINEN, URHEILU ja HYBRID. Näitä malleja tarjottiin eri hintaluokissa eri budjeteille sopiviksi. Defuncin toiminta-alue on laajentunut merkittävästi perustamisensa jälkeen, ja se on nyt läsnä yli 35 markkina-alueella maailmanlaajuisesti. Yritys on saanut tunnustusta innovatiivisesta lähestymistavastaan ääniteknologiaan. Huomattava esimerkki tästä on heidän DUO-kaiuttimensa, jotka tarjosivat ainutlaatuisen stereoäänen kahden yhdistettävissä olevan Bluetooth-yksikön kautta. Lisäksi sen TRUE-mallissa yhdistettiin kuulokkeet ja virtapankki, mikä vastaa kuluttajien yhä liikkuvampaan elämäntyyliin. Defunc teki myös yhteistyötä pelaajien ja KTH Royal Institute of Technologyn insinöörien kanssa kehittääkseen MOBILE GAMING -erikoiskuulokkeet. Tuotemerkki on myös ryhtynyt kehittämään langattomia monihuoneen Wi-Fi-kaiuttimia, kuten HOME-mallia, jossa laadukas ääni yhdistyy sisustuksen estetiikkaan. Defuncin sitoutumista toiminnallisuuteen ja tyyliin korostavat myös yhteistyö YouTuber Vanossin, muotimerkki NA-KD:n ja uutistoimisto Dagens Nyheterin kanssa.
Kaikki arvostelut
Arvostelujen määrä 0
Kiitos arvostelun lähettämisestä!