Tradogram on pilvipohjainen liiketoiminnan kulujenhallinta-alusta, joka tarjoaa kevyen, joustavan ja edullisen ratkaisun ostajille ja ostopäättäjille. Tradogramilla on aktiivisia käyttäjiä yli 80 maassa, ja se tehostaa ostoprosessia antamalla käyttäjille mahdollisuuden hallita toimittajia, saada näkyvyyttä menoihin ja vähentää kustannuksia. Alusta tarjoaa hallinnollisia ja operatiivisia työkaluja, joiden avulla yritykset voivat hallita menojaan tehokkaasti. Tradogramin hallinnolliset ostotyökalut tarjoavat johdolle näkemystä yrityksen menoista, kun taas operatiiviset ostotyökalut mahdollistavat saumattoman yhteistyön osastojen ja ulkoisten toimittajien välillä. Ominaisuuksiin kuuluvat monitasoinen hallinta, käyttäjäoikeudet, toimittajaluettelot, tuoteluettelot, hyväksyntätyönkulut, reaaliaikainen budjetin seuranta, raportointi ja varastonhallinta. Se tarjoaa myös operatiivisia työkaluja, kuten tilauspyynnöt, ostotilaukset, laskujen luominen, kulut, sopimusten hallinta ja pikaviestintä. Alusta voidaan konfiguroida vastaamaan erityistarpeita ja integroida olemassa olevaan talousinfrastruktuuriin. Yritys tarjoaa tilausvaihtoehtoja, joiden avulla yritykset voivat skaalautua ilman kustannusten nousua.
Kaikki arvostelut
Arvostelujen määrä 0
Kiitos arvostelun lähettämisestä!